sobota, 24 lipca 2010

Imiona dla psów i kotów

Wybór przydomka dla pupila pozwala nie tylko ułatwić porozumiewanie się ze zwierzakiem, ale również tworzy więź między domownikami. Imiona dla psów i kotów są nadawane spontanicznie albo po dłuższym zastanowieniu i skonsultowaniu z rodziną. Można skorzystać z popularnych nazw albo poeksperymentować ze słowotwórstwem.

Najpopularniejsze imiona dla psiaków i suczek to:
- Sonia, Sara, Luna, Saba, Mika, Dżeki, Maja, Tina, Tosia
- Maks, Borys, Puszek, Nero, Tofik, Azor

Najwyżej cenione wśród losowych Internautów:
- Pupcia, Kuna, Yoko, Bunicha, Tabia, Wawra, Majra
- Albax, Echap, Yoshy (joszi), Futrzak, Astin, Gigo, Nuki


Natomiast najpopularniejsze imiona dla kotów to:
- Tosia, Kicia, Mika, Zuzia, Misia, Pusia, Fiona, Maja
- Filip, Leon, Maniek, Kuba, Filemon, Mruczek, Garfield, Puszek

Najwyżej cenione:
- Rysia, Ruby (rubi), Pusia, Wścieklizna, Szuszu, Abi, Susanna, Nikola, Lolita, Abigali, Tasumi, Satia, Karmen, Filemonka, Antonina
- Kituś, Ginger (dżindżer), Aston, Heniek, Filek, Hektor, Rocky, Rysio, Gizmo, Alwin, Borat, Gacuś, Franio, Larsen, Lacky

Mi osobiście podobają się imiona dla pupili zaczerpnięte z książek, filmów, mitologii, a nawet miejscowości geograficznych:
- Akmena, Falka, Ksena, Bastet
- Dragon, Borat, Nero, Ariel

Źródło: http://www.psy.elk.pl/imionapsow/
http://www.koty.org.pl/imionakotow/

1 komentarz:

  1. Fajne te imionka. Ja mam psa Mikę i miałam kota Misię. Nie wiedziałam że te imiona są popularne :)

    OdpowiedzUsuń